Sardijn1

We staan hier heerlijk. sanitair is wat verouderd maar wordt wel 2x daags schoongemaakt. Personeel super aardig. Ik leer wel weer dat je niet altijd op reviews af kunt gaan maar beter zelf kunt gaan kijken. We komen hier graag, de tuinen zijn prachtig.

j-de-jongh

Binnengereden, weggereden zag eruit als een sloppenwijk. Erg vervallen, overal rotzooi. drassige, modderige plaatsen en zo dicht bij elkaar dat we onze 7 meter lange camper nauwelijks rond het terrein konden manoeuvreren. werd deze plek aanbevolen, maar wat een teleurstelling.

Mikki's Place to Stay