Latest reviews

SitecodeLocation nameDate MarkReview
27293 Camping Acqua Dolce24-3-2017 4
Mooie camping met treinstation op loopafstand om Cinque Terre te bezoeken. Warm water (afwas, douche) duurt erg lang en blijft lauw. Wel een superdroger voor je was. Wij betaalden eind maart €40 voor camper, 2 volw, 3 kinderen. Gratis WiFi.
2040 Parking La vieille Diligence24-3-2017 3
Ben hier de afgelopen jaren twee keer aan voorbij gereden, beide keren in het zomerseizoen. De eerste keer was het zo vol dat er alleen plaats was bij een uitpuilende, stinkende vuilnisbak. De tweede keer werd de plek in beslag genomen door een braderie.. Buiten de vakanties vermoedelijk wel een aardige plek.
25719 Parking Cuartel Guardia Civil24-3-2017 8
We hebben twee dagen in dit gastronomische stad. Rustig tijdens de nacht. Mercadona 1 min, Aldi 10 minuten, het centrum 20 minuten lopen. Bakery (Horno Sanz) net het tegenovergestelde van parkeerplaats goed doet croissants. Kies de grotere als ze beter zijn.
24733 Parking Benagéber24-3-2017 9
Ervaar de absolute stilte! Een van de meest rustige en meest natuurlijke plekken waar we ooit in Spanje geweest. Perfect! Kleine winkel in de stad heeft het grootste deel van de basis die je nodig hebt. Veel mooie wandelingen rond. Dank je wel Benagéber!
29203 Aire de Camping-Car24-3-2017 8
Parel van rust. Mooie wandelroutes. Houd ik van.
12259 Camping les Acacias24-3-2017 7
Voor 1 nacht. Komt erg rommelig en modderig over. Ruime diepe plekken en schotel ontvangst probleemloos. Veel lawaai van verkeer. Prijs acsi €15 all in en wifi gratis. Vriendelijke ontvangst. Weg v.a. Autoroute minder simpel als beschrijving doet voorkomen.
25790 Auberge camping les pyramides24-3-2017 9
We zijn hier al meerdere maken geweest en het is nog steeds heerlijk vertoeven. Prachtig uitzicht op de zandduinen en een zeer vriendelijke ontvangst met thee van Ali. Als je van rust en ruimte houd is dit een absolute aanrader. Cees&Roelie
11487 Parque de Campismo de Castro Verde24-3-2017 8
mooie, ruime CP, met veel toiletten en douche's, camperwasplaats en sani, tennisbaan, speeltuin, vakantiehuisjes enz. Bij warm weer zelfs een tiental staplaatsen met overkapping! keurig terrein!
43657 Donaustauf24-3-2017 3
om te gebruiken voor een nacht.
40582 Drum Mohr Holiday Park24-3-2017 7
Ok camperplaats. Perfect einde van onze nc500 toer door het hoge noorden. Sanitair is inderdaad gedateerd maar goed onderhouden. Plaatsen best goed enkel nogal dicht op elkaar.
Advertisement