eind oktober stonden we voor een dichte poort maar na telefoontje naar het nummer op het bord kwam binnen enkele minuten de uiterst vriendelijke dame de poort openen. prachtige plekken met stroom in de boomgaard en prima schoon sanitair . prachtig klooster op loopafstand.

Ardeat

Prachtige plek, voor 15€ heb je alles, toilet, elektriciteit, laden en lossen, wifi, heel vriendelijke ontvangst, de heel aardige hospita, spreekt Engels en Frans, een echte aanrader

ale1963

Bij Cristiana staan we in de tuin. Een uitstekende uitvalsbasis. Prachtig uitzicht, goed bereikbaar. Van hieruit bezoeken we de mooie kloosters in de omgeving, inclusief Suceava. Hele goede voorzieningen, vriendelijke ontvangst. We staan hier meerdere dagen.

Camping Pensiunea Cristiana