Een heel matige camperplaats .Koud water in de douche terwijl de bazin ook niet vriendelijk was.

Teun-Vijge

Terrascamping langs de weg, dat hoor je. Beperkt sanitair, geen warm water bij de afwasbakken. Voor de rest oké. We betaalden €29 cash, zonder elektriciteit.

Brigitte22

de camperplekken voor 2 of meer nachten zijn heel statisch en best smal afgebakend met geel lint op de grond voor 1 nacht en/of zonder reservering sta je buiten de slabomen waar druk in-en uitgaand verkeer is....

Camping Kamne