Wat een fijne plek! Zeker met kinderen echt de moeite waard om heen te gaan. Ze hebben hier activiteiten als varkens en kippen voeren, eitjes zoeken en achter de tractor rijden. Bernadette en Arnold doen er alles aan om je te laten genieten. Dikke aanrader, deze plek zullen we niet snel vergeten.

ArletteRV

Een prachtige locatie. Alles toppie. Voor kleine kinderen een paradijs. En voor de ouders heerlijk relaxed. Als ik een minpuntje moet zeggen, voor sommigen een pluspunt , dat het redelijk ver weg is van winkels.

Camping Lazy