Ik zal het zo zeggen: het is een rustige, veilige slaapplaats voor weinig geld als je een zelfvoorzienend voertuig hebt. Niet meer.

WoMoTrottel

Helaas is de plaats onverzorgd, de toiletafvoer kan niet worden nagebootst omdat de kraan gesloten is. Vuilnisbak overvol.

cruiser841l

Wij reden rechtdoor. Ik heb zelden zo'n onverzorgde plek gezien. Afgezien van elektriciteit waren de faciliteiten onbruikbaar, vies en onbestaande. Geen water, geen afvoer. Toilet was een Dixi-toilet. Ik zou hier niet overnachten.

Cami de la Creu