Rustige plaats, wel tamelijk dicht naast elkaar, maar ruime parking vlakbij. Spijtig minpunt: er is slechts 1 waterkraantje, vlak naast het loospunt voor chemisch toilet. We vinden dit onhygiënisch.Kraantje zonder schroefdraad maar je kan er een darm opschuiven. Prima ligging, 12 min. naar centrum.

Renée&Eddy

Kwam hier omdat de MH-parkeerplaats bij Caceres vol was. Blij dat we hier voldoende goede parkeergelegenheid vonden en genoten van onze wandeling door de oude stad. De Semena Santa-processie gemist omdat het voor ons een beetje laat in de avond was, de nacht was stil. Een goede tussenstop.

riverbankannie

De omgeving ziet er niet uit, daarom een 3. Maar voor de rest hebben goed kunnen slapen en was alles er wat een camperaar nodig heeft. Dorp is trouwens heel erg leuk.

Plaza de Toros