• december 2019

De parkeerplaats is te smal en te druk tijdens kantooruren. Ook de verwijdering liep slecht, is geparkeerd. Maar een beetje verder is een zijstraat, waar je op een avond goed kunt staan.

• juli 2018

Alles goed. We kunnen rioolwater niet kwijt, omdat je de putdeksel moet openen. Hij past niet onder de auto. Of we begrijpen het niet. Kleine speelplaats tegenover

• november 2015

Het is een parkeerplaats voor de supermarkt, vol met auto's, geen plek voor campers.

• december 2019

• juli 2018