Leuke kleine camping. Schoon sanitair. Aardige vrouw spreekt Duits. Even bellen als er niemand is. We konden gewoon gaan staan en ze kwam later langs. De zandsteen brug is op 18km fietsen. wel veel klimmen, maar met de e-bike ging het. Ondanks de bosbrand de moeite waard.

• juli 2021

geweest in juli 21, alles dicht; camping en receptie. geen bel, ik hoorde wel mensen. even gewacht, niemand kwam. we zijn maar weer vertrokken.

• juni 2019

Deze camping bezocht en weer door gereden. De Mini camping is erg Mini super klein van opervlakte Er stonden nu 3 oude tenten, mogelijk van werkers in de buurt. Het restaurant is vernieuwd en weer open.

• juli 2021

• juni 2019