Vooraf even gemaild of ze een plekje hadden maar dat was niet nodig. Een vriendelijke ontvangst door de eigenaar met een Nederlandse folder, heel tof! Het service gebouw is erg schoon, de douche lekker warm. Bij de camperplek een picknick tafel en stroom vlakbij. De plek is een aanrader!

Klaas-van-Keulen

kan geen sterren geven want we zijn er niet geweest. de onverharde weg vonden wij slecht voor onze camper. 112 km grond en kuilen het was niet te doen. dus de kortste route weer genomen naar de hoofdweg en ook dat was niet grappig

Melissa

Hallo Melissa, Omstandigheden die buiten onze macht liggen, mogen nooit worden onderworpen aan een oordeel. Ik ben ook blij om uit te leggen dat de werkelijke naderingsafstand 11 km is vanaf Börtnan en 28 km vanaf Persåsen over een onverharde weg. Het spijt ons dat u ons aanbod helemaal niet heeft kunnen leren kennen.

• juli 2020

Heerlijke rustige plaats, alles netjes geregeld en leuke wandelroutes en viswateren onderweg. Voor een grote camper met electriciteit 340kr is wel wat aan de prijs maar goed was het allemaal waard

• juli 2020

Galå Fjällgård