busy loading
Bei Campercontact verwenden wir Cookies, um die Website gut zu machen. Schauen Sie sich unsere Cookie-Richtlinie.

CamperMediair

Zaltbommel / Gelderland / Niederlande
0,0

CamperMediair zoekt, vindt en importeert voor u de camper van uw dromen.

Veel buitenlandse handelaren, vlak over de Nederlandse grens, bieden campers aan die keurig met een Nederlands kenteken afgeleverd worden. Maar ook zij kennen de Nederlandse prijzen en profiteren daar van. Geef ze eens ongelijk......

Wij kijken wat verder dan onze neus lang is. Wij zoeken meestal wat verder weg, daar waar de invloed van de Nederlandse prijsstelling verdwenen is. Daar waar de prijzen écht op buitenlands niveau liggen. Daar halen wij uw besparing.
Wij weten de weg, waar we zoeken moeten, hoe de prijzen liggen en waar we op moeten letten. Wij zijn kritisch, onderhandelen strak over de prijs en garanderen u een aanzienlijke besparing. Dat vergt een investering in tijd en afstand maar die investering betaalt zich in een veelvoud terug.

Gevonden.....

Als we een camper gevonden hebben die "het zou kunnen worden" berekenen wij de bijkomende kosten voor u. Transport, keuring, BPM enz.
Wij kopen de camper echter niet, dat doet u zelf. Wij plegen geen enkele transactie voor u. U blijft baas over uw eigen portemonnee. De transactie met de verkoper doet u zelf, de aanslag BPM voldoet u zelf. Daar zitten wij niet tussen, daar blijft niets aan de strijkstok hangen. Maar wij helpen u hier natuurlijk wel bij.
Wij verzorgen het transport, vragen de keuring aan bij de RDW, verzorgen de aangifte BPM en schroeven tenslotte de Nederlandse kentekenplaten voor u op de auto.

En dan kan het grote genieten beginnen!

Wij weten zeker dat u meer geniet als u weet dat u absoluut niet te veel betaald heeft.
Wat het kost? Zoeken en vinden doen we gratis en wanneer we iets gevonden hebben krijgt u van ons een uitgebreide specificatie van de te verwachten kosten. Op dat moment aan u de keuze of u door wilt gaan of niet. Wij hebben geen grote organisatie met grote investeringen en overheadkosten. Wij doen het kleinschalig en custom made. Natuurlijk willen wij er na aftrek van onze kosten wat aan over te houden, maar de grote winst is voor u.

Ook dat weten wij zeker!!

Heeft u een camper die eerst verkocht moet worden? Geen probleem, ook daar helpen wij u graag bij.
Bent u geïnteresseerd? Bel ons voor een oriënterend gesprek. U zult versteld staan.
Wij zijn bereikbaar op 06-31743650

Auf Karte anzeigen

Durchschn. Note

Durchschn. Note

0,0

Diese Website ist eine vereinfachte Version, die App erlaubt Ihnen mehr!