busy loading
Bei Campercontact verwenden wir Cookies, um die Website gut zu machen. Schauen Sie sich unsere Cookie-Richtlinie.

Truck & Trailer Service Noord

Stadskanaal / Groningen / Niederlande
1 review

Truck en Trailer Service Noord is een nieuwe naam in zuid-oost Groningen maar met "oud gedienden" als eigenaren.

Deze "oud gedienden"zijn geen onbekenden op het gebied van trucks, trailers, lichte bedrijfswagens en personenwagens. als ook campers.

Wij zijn Jan Remke Schoemaker en Tonnie Koops, samen hebben wij meer dan 50 jaar ervaring op het gebied van onderhoud, reparaties aan trucks, trailers en lichte bedrijfswagens.

Ook voor aanpassingen en of constructie werkzaamheden bent u ook bij ons aan het juiste adres.

Jan Remke Schoemaker heeft zelf jaren een transport onderneming gehad en weet dus ook precies hoe een transport ondernemer denkt. Tonnie Koops heeft jaren ervaring in leidinggevende functies gehad bij verschillende dealerbedrijven waaronder DAF, Volvo en MAN en weet dus ook goed wat de wensen zijn van de ondernemer.

Naast alle reparaties en onderhoud aan alle merken, zowel getrokken als trekkend matrieel, verzorgen wij ook APK (1) voor zware bedrijfswagens als ook APK (2) voorhet lichte segment. Wij hebben deze erkenning zowel voor diesel als ook voor benzine motoren.

Kontaktdaten:

Auf Karte anzeigen

Durchschn. Note

Durchschn. Note

1 review

Diese Website ist eine vereinfachte Version, die App erlaubt Ihnen mehr!