busy loading
At Campercontact we use cookies to make the website work well. Check out our cookie policy.

OMNIA CCS Brian

Winsum / Groningen / Netherlands
1 review

Caravan en camper onderhoud en schadeherstel

Het kampeer seizoen komt er weer aan,maar voor u op vakantie gaat is het wel zo fijn om zeker te weten dat u caravan of camper veilig de weg op kan.
Bij caravan en camperservice Brian bent u aan het juiste adres voor de bovag caravan of camper onderhoudsbeurt of of apk keuring van u caravan of camper.

Caravan en camperservice Brian is het enige bovag en focwa caravan en camper onderhouds en schadeherstel bedrijf in noord groningen .
Het bedrijf beschikt over de modernste apperatuur om u caravan of camper te kunnen keuren en onderhouden of de schade's te herstellen.
het bedrijf heeft 3 caravan bruggen en een moderne remmentestbank voor het keuren en onderhouden van de caravan.
bij de bovag onderhouds beurt worden de volgende punten gecontroleerd en gerepareerd zoals de verlichting het chassis de gasinstallatie word op druk gezet, de remmen en de oplooprem worden nauwkeurig op de remmentestbank afgesteld,de banden, vochtmetingen verwarming etc
Juist voor de caravan is het van cruciaal belang dat de remmen met een remsimulator worden afgesteld zodat bij het remmen de caravan recht achter de auto blijft bij een noodstop!
Ook Heeft het bedrijf een 2 grote bruggen voor het onderhouden en apk keuren van de campers zowel motorisch als de opbouw ook voor uitlijnen airco service en banden is men aan het juiste adres.
Bij ons krijgt u als u caravan of camper is gekeurd het Bovag keuringsrapporten de sticker mee zodat u bij controles meestal zo door kunt rijden bij het laten zien.
Voor het inbouwen van assesoires zoals luiken movers fietsrekken airco's of luivels is men op het juiste adres.
Ook voor het schade herstel van u caravan of camper is u caravan of camper bij ons in de juiste handen.
Deuken halen wij er uit met de profile metode,zodat bij kleinere deuken niet de hele zijwand vervangen hoeft te worden.
Wij kunnen alle schade's vakkundig herstellen zoals hagelschade,bumperschade,raman,chassisschade etc
Bij ons krijgt u 10 jaar garantie op de schade reparatie.
Wij werken voor alle verzekeringsmaatschapijen.zoals unive interpolis camper verzekerd unigarant ncc de europpeesche etc
Caravan en camperservice brian ,de caravan en camperspecialist van noord nederland zorgt dat u veilig en vertrouwd van uw vakantie kunt genieten.

Contact:

Show on map

Average rating

Average rating

1 review

This website is a simplified version, the app allows you more!