Latest reviews

SitecodeLocation nameDate MarkReview
2583 Camping Tusken de Marren26-7-2017 9
Wij zijn hier geweest van 10 tot 15 juni zeer vriendelijke uitbater en mooie plaats wij hebben ons enorm geamuseerd wij komen zeker terug een zekere aanrader
28409 Caravanstellplatz An der Rügenbrücke26-7-2017 6
Beoordeling voor oude camperplaats. 5 euro voor 8 uur parkeren of 12 euro voor 24 uur inclusief. elektriciteit. verder geen voorzieningen. Ligt achter de caravanhandel. Ook vol in hoogseizoen om 17.00 uur.....
44678 Sand bubilplass26-7-2017 8
Het is even zoeken en door smalle straatjes rijden maar het resultaat is fantastisch. Helaas werd de parking begin juli gebruikt voor het lossen van schepen met asfalt waardoor grote vrachtwagens de meeste ruimte innamen. Er was nog plaats voor een 4tal campers; de zon en het prachtige uitzicht maakten veel goed. Aanrader.
24996 Area Venezia Porta Ovest26-7-2017 8
Geweldige manager, als je laat aankomt, bel het nummer op de poort, hij is net over de weg. Goede loos & douches 1 euro voor een douche. Het ligt naast een snelweg, hoewel het vrij is van ongeveer 21 uur. 150 meter naar de trein, Venetië in 15 minuten. 500 meter naar Lidl supermarkt. MH servicepunt & electronische aansluiting 2 euro. Niet mooi maar geweldig voor Venetië.
19367 Parking Oanes26-7-2017 7
Relatief dicht bij "Preikestolen" daarom ook zeer druk (begin juli). Wij konden daardoor niet in de voorziene vakken staan. Prachtig uitzicht. We hadden geen last van de verkeersdrukte; parking ligt redelijk beschut. Geen voorzieningen maar er zijn legio services stations in Noorwegen; is eigenlijk nooit een probleem geweest.
13898 Erve Velpen26-7-2017 8
Heerlijke rustige en landelijke cp. Leuke activiteiten in omgeving en altijd gezellig in de lutte. Vriendelijke beheerder, we werden bij aankomst getrakteerd op heerlijke Johma salades uut twente. Alles aanwezig. Wifi kan beter net als op alle cp's in nederland. Desondanks Toch een 8!
55364 Camping Roma Flash26-7-2017 8
Prima camping! Top plek gehad aan het heerlijke kraakheldere meer. Op dit moment nog heel rustig op de camping. Prima sanitair en evt WiFi te koop. Alles een beetje oud maar prima schoon en verzorgd. Aanrader!
23291 Camping Internazionale26-7-2017 7
Prima camping om even te slapen. Inderdaad wel oud sanitair, maar wel redelijk schoon. Mooi zwembadje en prima plaatsen onder de bomen. Ook onze paspoorten werden vast gehouden. Erg jammer!
12038 Area Oasi Sea Village26-7-2017 9
Prima plekken. Aan het strand! Het was wel even zoeken. Dit doordat de witte buitenpoort al dicht was om 17.30. We waren er voorvbij gereden, maar werden netjes gehaald door twee mannen op een scooter. Top! Toiletgebouw prima alleen het water bij de plaatsen zelf zou ik niet gebruiken. Ziet er erg troebel uit! Wij waren €20,- kwijt voor 2 p incl stroom.
18313 Camperplaats Zevenhoven26-7-2017 9
Een hele fijne plek om tot rust te komen. Gelegen in een dorpje met vele mooie fietsroutes door het Groene Hart. Alle plekken hebben een eigen stukje grasveld met uitzicht over het platte land. Wij komen zeker nog een keer terug!
Advertisement