busy loading
A Campercontact utilizziamo i cookie per far funzionare bene il sito. Controlla la nostra  politica sui cookie.

OMNIA CCS Brian

Winsum / Groningen / Paesi Bassi
1 review

Caravan en camperservice Brian is het enige Bovag/ Focwa onderhoud-en schadeherstelbedrijf in Noord Groningen.

Het bedrijf beschikt over de modernste apparatuur om uw caravan/ camper te keuren, te onderhouden of de schade's te herstellen. Onze monteurs beschikken over de laatste kennis, zijn servicegericht en hebben liefde voor het vak.

In de werkplaatst treft u 3 caravan bruggen en een moderne remmentestbank voor het keuren en onderhouden van caravans.
De Bovag onderhoudsbeurt bestaat uit controle op en onderhoud van o.a. de volgende punten: -verlichting, - het chassis, -gasinstallatie (onder druk), -remmen/ oplooprem (worden nauwkeurig op de remmentestbank afgesteld*) -status banden, -vochtmetingen, -verwarming etc. En indien u nog niet van alle gemakken bent voorzien bestaat de mogelijkheid voor inbouwen van accessoires zoals luiken, movers, fietsrekken en airco's.

*Juist voor de caravan is het van cruciaal belang dat  remmen middels een remsimulator worden afgesteld zodat bij het remmen de caravan recht achter de auto blijft bij een noodstop!

Tevens beschikken wij over 2 grote bruggen t.b.v. onderhoud, APK en keuren van campers zowel motorisch als opbouw.

Naast onze service afdeling bent u ook voor schadeherstel aan caravan/camper bij ons aan het juiste adres. Met ruim 15 jaar ervaring en 10 jaar garantie (op gerepareerde schade) bent u verzekert van vakkundig schadeherstel van hagel- bumper- ruit- chassisschade etc.
Wij werken voor alle verzekeringsmaatschappijen zoals: Unive, Interpolis, Camper verzekerd, Unigarant, NCC, de Europeesche etc.

Caravan en camperservice Brian - de caravan en camperspecialist van Noord Nederland- zorgt dat u veilig en vertrouwd van uw vakantie kunt genieten...

Contatti:

Het Aanleg 14 , 9951 SJ Winsum, Paesi Bassi