Uitstekende camperplaats. Zeer hartelijk ontvangst door de gastvrouw. schoon sanitair met goede en warme douche. Minpuntje dat de CP direct aan de weg zit, dat geeft geluidsoverlast. Wel een heel goede uitvalsbasis om Berat te voet te bezoeken

Inni

Als welkom krijgen we een bord sinaasappels, zeer vriendelijke ontvangst, zeer schone en verzorgde plaats, top sanitairgebouw.

• november 2023

Wij verbleven er 3 nachten in oktober. Zeer vriendelijke eigenaresse. Sanitair werd meerdere malen per dag schoongemaakt. Op loopafstand van de stad. Ook mooi om in de omgeving te fietsen

• november 2023

River Side Camping