mooie parkeerplaats ... aangegeven voor Womos. een prachtig uitzicht.

• oktober 2022

deze lager gelegen parkeerplaats is momenteel (22 sept) niet goedgekeurd voor campers! Gebruik het aangewezen gebied op het bovenste plein! deze is perfect voor een rustige nacht of twee.

• mei 2022

De bovenste parkeerplaats is open en geschikt voor campers. Wij zijn een niveau lager gaan staan langs de weg. Heerlijk rustig. Geen last van verkeer. Alleen een rivier die je hoort bulderen. Geweldig uitzicht.

Wendelien-Nijland

mooie parkeerplaats ... aangegeven voor Womos. een prachtig uitzicht.

• oktober 2022

• mei 2022