Plek midden in het centrum. Je mag er 48 uur staan. Alleen geschikt voor campers t/m 7 meter.

torspeed

Afschuwelijke en dure plek in het lelijke Andorra, maar wel in hartje centrum. En daarvoor hebben wij de plaats dan ook voor gebruikt, alleen om even het centrum te bekijken. Gaf ook niet echt een veilig gevoel Zullen vast wel liefhebbers voor zijn, maar niet wij dus.

• november 2022

op dit moment is het meeste van Andorra een bouwput met files. ca 5 uur in file gestaan.

• november 2022

• Avinguda de les Nacions Unides