ik ben al op heel veel plekken geweest maar nog nooit was ik op zo’n fantastische camping/CP. alle voorzieningen aanwezig. en de prijs (€10.- pp) meer dan waard. Sandra bijzonder attent en behulpzaam. en ook nog een prachtige omgeving.

Danreijnen

Op afstand de beste camping in Armenië. Alles is er en alles is goed en schoon. Prachtige ligging ook nog. Aardige en enthousiaste gastvrouw Sandra.

• september 2019

Alles is er en het is heel en schoon. On Armeens mooi. Keukens half open en gesloten. Diverse plekken.om te zitten en relaxen. En natuurlijk Sandra en Marty. Een zeer gedreven stel jonge ondernemers. Het geheel ligt ook nog eens op een hele mooie plek.

• september 2019

Camping 3 Gs