Heerlijke plek waar meerdere vormen van kamperen harmonieus samengaan.

abram

Prima camping met alle voorzieningen. Simpel, maar netjes en schoon. Behulpzame eigenaar ging met mij op zoek naar drie garages om lekkageprobleem aan camper op te lossen. Hulde!

• september 2019

Leuke plek met alle faciliteiten. Diverse overnachtingsmogelijkheden. Plekken onder de bomen en in de vrije ruimte. Keurig en schoon sanitair. Zeer behulpzame eigenaren. Als het lastig wordt bellen zij dochter om te tolken vanuit het Engels

fstuif

Heerlijke plek waar meerdere vormen van kamperen harmonieus samengaan.

• september 2019

• Yerevanyan Highway