Global Campers

Emmen, Drenthe, Nederland

Over deze locatie

Global Campers BV is gestart in 2006 met de verkoop van campers. Het betrof destijds tweedehands campers die werden ingevoerd vanuit Duitsland. Al snel werd de keuze gemaakt voor de buscampers en dan met name de Westfalia buscampers.

Westfalia
"Stel vergrotingsverhoudingen”: Al meer dan 60 jaar geldt deze stelregel voor Westfalia.
Als eerste onderneming bouwt Westfalia in 1951 een VW Bully om tot Camperbus (de voorloper van de VW California). In de jaren daaropvolgend zijn legendes ontstaan in Rheda-Wiedenbrück:
James Cook, Sven Hedin, Club Joker, California, Marco Polo, de Columbus, de Nugget en nu ook de Amundsen.
Zo verschillend als deze modellen onderling ook mogen zijn, allen waren een mijlpaal in de ontwikkeling van Westfalia.

Innovatieve oplossingen gaan gepaard met werkelijk perfecte handmatige afwerkingen en compromisloze kwaliteit. Dit alles heeft Westfalia gemaakt tot wat het nu is en blijft ook de verplichting in de toekomst.  Met Westfalia bent u de pionier van uw vrijetijdsbesteding.

Wij houden ons bij Global Campers dan ook bezig met het gehele assortiment van Westfalia. U kunt bij ons terecht voor de compacte hefdakcampers tot de grote buscamper met enkele bedden.

Maandag t/m vrijdag
09:00 - 17:00 uur

Zaterdag
09:00 - 16:00 uur

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters
En nog veel meer!
  • Dordsestraat 12

7822 JR, Emmen, Nederland

Map
  • 0591-615888

• info@globalcampers.nl

• juli 2020

Vandaag, 02 juli 2020, ben ik bij Global Campers - Dordsestraat 12 F - 7822 JR Emmen langs geweest. Geen camper te zien en het pand was gesloten. Zo van de buitenkant te zien zijn er geen camper-activiteiten.

Peter-Koenis

Peter-Koenis

• mei 2018
    Fred-en-Annemieke

Fred-en-Annemieke

• mei 2018

Vader en zoon beide zeer betrokken rond de -ook eenvoudige -vragen van camperaars. Helpen snel, correct en met grote kennis van zaken. Bij hen heb je echt het gevoel welkom te zijn en met kennis van zaken geholpen te worden. Aanrader, mede door geen toeters en bellen mentaliteit.

Internet22

Internet22