Taekema Campers B.V.

Gorredijk, Opsterland, Friesland, Nederland

Over deze locatie

Taekema campers B.V. Wij zijn een jong en dynamische bedrijf en sinds 2009 gespecialiseerd in het aanbieden van betaalbare campers. Er is een doorlopend en ruim assortiment campers op voorraad tegen de scherpste prijzen. onze voorraad bestaat gemiddeld uit 50 campers en de website is altijd up to date.

Taekema Campers is de leverancier van vakantieplezier en daarom vinden wij het belangrijk om onze campers af te leveren met een apk, campercheck en garantie.
Ons bedrijf in Gorredijk is heel goed te bereiken en wij liggen centraal in het noorden ten aanzien van Drachten, Leeuwarden, Heerenveen en Groningen.

U bent van harte welkom in onze nieuwe showroom van ruim 1000 vierkante meter, of bekijk ons camperaanbod op de website voor meer informatie.

Taekema Campers was recent op RTL 4 te bewonderen, hierbij de link:  www.youtube.com/watch?v=-RS_gt4_oNQ

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverkoop

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

• info@taekemacampers.nl

Aangesloten bij

• bovag

• mei 2021

Super Bedrijf, onze 2e camper hier gekocht, standaard zit er een nieuwe apk met campercheck en garantie op, zonder bijkomende kosten.

Nicole12345

• mei 2019
    j-de-boer

j-de-boer

• februari 2019

2 jaar geleden onze camper hier gekocht, gelijk al na 1 maand bleek er een probleem te zijn met de accu's. Dit hebben wij gemeld en dit werd gelijk opgelost terwijl wij geen garantie erbij hadden gekocht.

Jellev

Jellev

• februari 2019

Onze 1e camper bij Taekema Campers gekocht, een mooi bedrijf met enorm veel keus in 2e hands campers wij hebben een Burtner t627 gekocht met Bovag garantie en onze speedboot kunnen inruilen.

J.H-Grijmans

J.H-Grijmans