Noorderzon Campers

• juni 2019

Al meerdere keren een camper gehuurd bij Noorderzon, onlangs een camper gehuurd bij een ander bedrijf dan merk je toch het verschil, Noorderzon staat bij mij toch bovenaan. We overwegen ook om een camper aan te schaffen via dit bedrijf.

handigeharry

handigeharry

• januari 2019
    Domien-en-Marianne-Leemans

Domien-en-Marianne-Leemans

Helaas bent u in uw vakantie getroffen door mechanische pech. We hebben ons uiterste best gedaan om - binnen onze mogelijkheden - u zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Dat is ons inziens ook gelukt, maar we begrijpen ook dat u een aanzienlijk deel van uw vakantietijd kwijt bent geraakt. Hiervoor hebben wij u een compensatie aangeboden. We vinden het jammer om te horen dat u niet voldoende vindt.

• april 2018
    WillemvanAsselt

WillemvanAsselt

• augustus 2017

In oktober 2015 voor het eerst een camper gehuurd, na jaren te hebben gevaren. Uitstekende service bij Noorderzon en ontzettend vriendelijk en behulpzaam. N.a.v. deze ervaring in december meteen zelf een campertje gekocht.

fstastra

fstastra

• mei 2017

Via Noorderzon Campers voor het eerst een camper gehuurd. Super ervaring en vakantie gehad. We maken al plannen voor de volgende keer. Wij zullen zeker weer huren bij dit bedrijf.

fam-Broka

fam-Broka