Ventura Campers en Carservice

Barneveld, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

CAMPER ONDERHOUD EN REPARATIE DOOR DE EXPERT

Naast camperonderhoud en reparatie van campers verzorgt Ventura in Barneveld ook camperverhuur. Wij kennen daarom als geen ander het belang van een goed onderhouden camper. Elke dag stilstand door gebrekkig onderhoud is vervelend, maar als dit in uw enige vakantie voorkomt is het extra zuur!

Elk jaar voor het vakantieseizoen uw camper laten nakijken op vitale punten zorgt voor een ontspannen vakantie. Wij kennen het technische gedeelte van uw camper door en door en adviseren u over eventuele gebreken bij camper onderhoud.

We bespreken graag met u samen de opties die u wenst in te bouwen in uw camper. Door samenwerking is er veel mogelijk!

ONDERHOUD EN OPBOUW VAN ALLE DENKBARE OPTIES

Extra woonaccu’s
Trekhaken

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverhuur

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken
  • Uitgebreide filtermogelijkheden
  • Anthonie Fokkerstraat 63

3772 MP, Barneveld, Nederland

Map
  • 085-4019880

• info@venturacarservice.nl

Vandaag de camper opgehaald na zijn jaarlijkse checkup, tja deze reviews beginnen na een paar jaar eigenlijk eentonig te worden, zoals altijd weer alles prima voor elkaar, prima communicatie, vakwerk en prijstechnisch ook prima, en weer tot de volgende keer :) TOP

pino7421

pino7421

• oktober 2021

Ik dacht dat de huishoud accu's stuk waren. Kort belletje en moest even langs komen. Gelukkig ware ze gewoon leeg omdat zekering van zonnepaneel stuk was. Omdat we nog even weg wilde kreeg ik even 2 accu's te leen en konden ze de lege accu's resetten. Opahobbit

Marian-

• juni 2020
    Fam-Koops

Fam-Koops

• oktober 2019

Hier op mijn camper zonnepaneel en hydraulisch level systeem laten monteren. Wat een vaklui met passie voor hun werk, top garage zal het iedereen aanraden.

ant1947

ant1947