Dutch Camper Experience

Emst, Epe, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Dutch Camper Experience - Compacte Buscamper Verhuur Een buscamper huren en de ultieme vrijheid ervaren tijdens uw vakantie? Wil je elke dag nieuwe plekken ontdekken en hecht je waarde aan wendbaarheid, luxe en comfort? Dan is een vakantie met een buscamper een unieke ervaring! Dutch Camper Experience verhuurt jonge compleet ingerichte compacte buscampers! Wij zijn een jong familiebedrijf en hebben als doel u een onvergetelijke en zorgeloze vakantie te bezorgen. Ons bedrijf is centraal gelegen nabij de A50 net boven Apeldoorn. Tot ziens in Emst! Hoe gaan wij dit doen? ‌‌‌ Aanbieden van compleet ingerichte jonge buscampers; ‌‌ All onze campers goed verzekerd inclusief pechhulp in Europa; ‌‌ Betrouwbare merken; ‌‌ Aanbieden van onze campers tegen een All in prijs;  Persoonlijk contact met onze klanten. Wie zijn wij? Wij zijn Thijs en Helena Derksen en wonen samen met onze drie kinderen in Emst. Tijdens onze vakantie gaan we graag met ons gezin kamperen of samen rondtrekken. Wij willen jou je droomreis laten beleven met een compleet uitgeruste jonge buscamper van bekende merken als Mercedes Marco Polo en Ford Nugget Westfalia. Buscamper van tevoren bezichtigen? Dat is bij ons geen probleem neem contact met ons op om vrijblijvend een afspraak te maken. Ervaar de vrijheid!

Camperverhuur
  • Heemhoeveweg 6