Schouten Camper Service Etten-Leur

Etten-Leur, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

De Schouten Camper Service is onderdeel van IVECO Schouten. IVECO Schouten is officieel sales- en after-salesdealer van de merken Fiat Professional en IVECO. Met 12 locaties in Midden-Nederland - Alblasserdam, Almkerk, Amsterdam, Doetinchem, Etten-Leur, Kapelle, Nijmegen, Spijkenisse, Tiel, Tilburg, Utrecht en Veghel - is er altijd een Schouten Camper Service-locatie bij u in de buurt.

Schouten Camper Service biedt onderhoud en reparatie aan alle merken en modellen campers. Ongeacht het bouwjaar of het type camperopbouw. Alle werkzaamheden worden uitgevoerd door enkel geschoolde en gekwalificeerde technisch specialisten. Onze werkplaatsen zijn ruim opgezet waardoor er voor elk model en type camper voldoende ruimte is. We beschikken in Etten-Leur over het juiste materiaal en gereedschap om de onder- en bovenbouw van uw camper van het juiste onderhoud te voorzien.

Wat betekenen wij voor u:
- 12 locaties voor onderhoud/reparatie aan uw camper
- Ruim opgezette werkplaatsen: Ruimte voor elk model en type camper
- Officieel dealer Fiat Professional en IVECO: Alle werkzaamheden conform garantievoorwaarden
- U ontvangt altijd vooraf een reparatieadvies met prijsopgave
- ISO:9001 & ISO:14001 gecertificeerd: Kwaliteit in service & duurzaamheid
- Enkel geschoolde en gekwalificeerde technisch specialisten werkt aan uw kampeerauto
- NKC leden ontvangen altijd 10% korting op arbeidsuren

Camperonderhoud

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

• mei 2018
    Blokjes

Blokjes

• januari 2018

Al jaren zocht ik naar een potkrik van (ingeklapt) slechts 16 cm hoog. DEBA wist onmiddellijk wat ik bedoelde. Had slechts 1 vraag: wat is uw adres? Een dag later werd ie al afgeleverd. Prima service.

PdL

PdL

• november 2017

De service van dit bedrijf is erg goed. Ze hebben ons goed geadviseerd over de staat van onze camper en de zin en onzin van reparaties. Ook bij verkoop van de camper daarna hebben ze ons erg goed geholpen. Alle dank hiervoor en we kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen !

marfed

marfed

• september 2017
    LeenJose

LeenJose

• september 2017

Al een paar jaar zeer tevreden . Men staat altijd klaar, kennis en klantvriendelijkheid staat bovenaan. Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan! Jammer dat AVECO dit bedrijf nog niet aanbeveelt voor reparaties.

Yvtorigi

Yvtorigi