Campercenter Cor van den Oever

Herpen, Oss, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

Camper en Caravancenter Cor van den Oever

Wij zijn camperdealer van de merken Adria & Kabe, ook zijn we de trotste importeur/dealer van het merk Eura Mobil. Verder zijn we caravandealer van Adria, Caravelair, Sprite & Swift. Zoekt u een camper of caravan? U treft bij ons altijd een showroom aan vol met kwaliteit, altijd een ruime keus in zowel nieuwe als gebruikte campers en caravans. Wij doen aan inkoop, verkoop en bemiddeling van campers en caravans.

Heeft u (nog) geen camper of caravan maar zou u wel eens met een camper of caravan op vakantie willen gaan zonder direct een camper of caravan aan te schaffen. Dan kunt u altijd een camper of caravan bij ons huren.

Bent u al een trotste eigenaar van een camper of caravan maar nog opzoek naar een garage voor onderhoud (BOVAG / APK), reparatie aan het motor of opbouw gedeelte of mischien wel voor schade herstel bent u bij ons aan het juiste adres.

Kortom u bent van harte welkom bij Camper en caravancenter Cor van den Oever.

Openingstijden
Onze showroom, shop en werkplaats zijn geopend van maandag tot en met vrijdag
van:08:30 uur tot 17:30 uur
Op zaterdag zijn wij open van 09:00 uur tot 17:00 uur

Ook zijn wij regelmatig op zondag open. Zie hiervoor onze website.

Bron: www.campercenter.nl/

• juli 2018
    Marco-Natasja

Marco-Natasja

• januari 2018

We zijn al 7 jaar klant bij van der Oever. Altijd na volle tevredenheid behandeld met onze camper die we in 2011 daar kochten. Goede service en klantvriendelijk. Hans steeman Nijmegen.

Hanzie

Hanzie

• december 2017

Recent een gebruikte camper gekocht. Prima service,vriendelijke , geduldige ,enthousiaste medewerkers. Enkele kleine klusjes direct zonder commentaar uitgevoerd . Complimenten !!

miekees

miekees