Liba Campers B.V.

Liempde, Boxtel, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

Liba Campers B.V. heeft alle elementen om totale service te verlenen onder één dak: Onderhoud, Verkoop, Accessoires, APK, Schadeherstel en Vrijblijvend advies. Ons personeel is volledig geschoold en gediplomeerd. We zijn gecertificeerd door alle benodigde instanties zoals BOVAG, RDW, NAP, TÜV en SCM. Professionele service is ons doel. In de loop der jaren hebben we bewezen dat klantvriendelijkheid bij ons in een hoog vaandel staat. Kortom een uniek en compleet concept!

We verzorgen het onderhoud aan het auto- en campertechnische deel van uw voertuig en kunnen alle mogelijke accessoires in- en opbouwen. APK keuringen tot 3500 kg verzorgen we in eigen huis. We voorzien u vrijblijvend van alle informatie en adviezen die u nodig heeft voor aankoop, onderhoud of andere wensen.

We gebruiken de nieuwste diagnoseapparatuur om storingen te verhelpen en beschikken over Aircoservice. Om uw camper te beveiligen zijn we SCM-erkend. Inbouw van alarminstalaties en andere beveiligingsmiddelen is een van onze specialismen.

Ook schadeherstel en taxatie behoren tot de mogelijkheden.

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverkoop

• mei 2019
    JohnJ

JohnJ

• februari 2019

Op pad met de camper merkten we een probleem met de Skyroof. Ondanks dat het druk was, konden we wel meteen terecht en is het probleem prima en snel verholpen. Klantvriendelijkheid is geweldig evenals de service.

• oktober 2018

Prima zaak, Liba-campers Je kunt gerust in goed vertrouwen een tweedehands camper kopen bij Liba. Zonder morren zijn alle kleinigheidjes tijdens de garantieperiode verholpen. Met groet, HymersSteef

HymerSteef

HymerSteef