OFF-GRID Campers

Alkmaar, Noord-Holland, Nederland

Over deze locatie

Maatwerk Camperbouw Waarom kiezen voor maatwerk camperbouw bij OFF-GRID Campers Voldoet volledig aan uw wensen. Inbouwen in uw bestaande bus. Of wij gaan opzoek naar het voertuig wat voldoet aan uw wensen. (Kleur/verbruik/automaat?) U heeft een volledig nieuw ingerichte bus camper voor de fractie van de prijs van een nieuwe bus camper. Uitstekende after-sales. OFF-GRID Campers staat altijd voor u klaar, ook in de toekomst. Een waardevaste investering. 1 jaar garantie op de inbouw. Wij maken graag tijd vrij om u te adviseren over uw droomcamper, u kunt contact opnemen via het contactformulier op onze website of telefonisch 06-52685872.  Installatie en verkoop van accessoires Ook helpen wij u graag verder met het leveren en installeren van diverse accessoires voor uw camper. U kunt altijd rekenen op gratis en eerlijk advies. Wij adviseren wat u het beste voor de desbetreffende toepassing kunt gebruiken. En denken daarbij graag met u mee. Kwaliteit van producten staat bij ons hoog, wij leveren en monteren enkel producten die wij zelf ook gebruiken. Veel voorkomende accessoires: Zonnepanelen Dakluik/ventilatie/ramen zowel kunststof als glas Gasvoorziening van tank tot afsluiter Binnen-en buitenverlichting Kachel/boiler OFF-GRID Campers is o.a. leverancier van alle producten van: REIMO, Victron Energy, Dometic en Autoterm. Voor de meeste onderdelen geldt dat wij deze binnen 48 uur voor u in huis hebben. Problemen met de elektra in uw camper?  Door onze nauwe samenwerking met de grootste distributeur van Victron-Energy wereldwijd kunnen wij u elektra installatie nakijken. Ook uitbreidingen van het elektrisch systeem kan allemaal uitgevoerd worden bij OFF-GRID Campers. Bouwt u zelf uw camper, maar wilt u de elektra graag laten uitvoeren? Wij hebben diverse pakketten welke op de juiste manier worden ingebouwd voor een veilig en langdurig gebruik.

CamperaccessoiresCamperbouwer
  • Hamsterkoog 1