Pauw Recreatie B.V.

Heerhugowaard, Noord-Holland, Nederland

Over deze locatie

Pauw recreatie heeft altijd een ruim aanbod caravans, vouwwagens, rubberboten, tenten en voortenten van de bekende merken. Ook is Pauw het adres voor vakantie-accessoires, kleding, outdoor en kamperen. Daarnaast kunt u bij Pauw recreatie ook terecht voor het huren van een caravan. Modern uitgeruste caravans voorzien van alle gemakken en prima onderhouden. Laat u eens verrassen en kom langs voor informatie en bezichtigen van een huurcaravan en/of bekijk alvast onze folder. Ook in onderhoud, reparatie & schadeherstel is Pauw recreatie een absolute uitblinker.

Actuele openingstijden verkoop

* Alleen verkoop gasflessen

Bron: http://www.pauwrecreatie.nl

Camperaccessoires

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• info@pauwrecreatie.nl

Aangesloten bij

• bovag

• januari 2018

Doet niet aan campers. Staat ten onrecht in de lijst. Aan de overzijde is garage Stokman, niet genoemd, maar doet wel aan camperonderhoud.

Socrates2016

Socrates2016

Goedemiddag, U heeft gelijk wij verkopen geen campers. Wij verkopen en verhuren caravans, vouwwagens, aanhangwagens, tenten, wintersportartikelen en allerhande kampeeraccessoires voor alle kampeerders. Daarnaast hebben wij een serviceafdeling die wel kleine schadereparaties van campers doet. Vandaar dat wij dan ook gemeld worden op deze lijst.

Pauw Recreatie B.V.