Schouten Camper Service Kapelle

Kapelle, Zeeland, Nederland

Over deze locatie

De Schouten Camper Service is onderdeel van IVECO Schouten. IVECO Schouten is officieel sales- en after-salesdealer van de merken Fiat Professional en IVECO. Met 12 locaties in Midden-Nederland - Alblasserdam, Almkerk, Amsterdam, Doetinchem, Etten-Leur, Kapelle, Nijmegen, Spijkenisse, Tiel, Tilburg, Utrecht en Veghel - is er altijd een Schouten Camper Service-locatie bij u in de buurt.

Schouten Camper Service biedt onderhoud en reparatie aan alle merken en modellen campers. Ongeacht het bouwjaar of het type camperopbouw. Alle werkzaamheden worden uitgevoerd door enkel geschoolde en gekwalificeerde technisch specialisten. Onze werkplaatsen zijn ruim opgezet waardoor er voor elk model en type camper voldoende ruimte is. We beschikken in Kapelle over het juiste materiaal en gereedschap om de onder- en bovenbouw van uw camper van het juiste onderhoud te voorzien.

Wat betekenen wij voor u:
- 12 locaties voor onderhoud/reparatie aan uw camper
- Ruim opgezette werkplaatsen: Ruimte voor elk model en type camper
- Officieel dealer Fiat Professional en IVECO: Alle werkzaamheden conform garantievoorwaarden
- U ontvangt altijd vooraf een reparatieadvies met prijsopgave
- ISO:9001 & ISO:14001 gecertificeerd: Kwaliteit in service & duurzaamheid
- Enkel geschoolde en gekwalificeerde technisch specialisten werkt aan uw kampeerauto
- NKC leden ontvangen altijd 10% korting op arbeidsuren

Camperonderhoud