Lebo Campers

Meerkerk, Zuid-Holland, Nederland

Over deze locatie

Waarom zou u bij Lebo Campers een camper kopen??
Wij beseffen ons als geen ander dat u als klant natuurlijk overal terecht kunt om een gebruikte camper te kopen.

Waarom zou u dat dan het best bij ons kunnen doen??
Hieronder een aantal redenen waarom wij (en de klanten welke u reeds voor  gingen )  dit vinden en over onze manier van werken:

1.  Sinds 30 jaar actief in de Automotive waarvan de laatste 10 jaar in Recreatie-voertuigen en Gespecialiseerd in de In en Export / In en Verkoop van gebruikte Campers en Caravans.

2.  Sinds 10 jaar zéér gefocust op het zoeken naar en het  in stand houden van Lage Overhead-kosten waardoor het mogelijk is om met een geringe Winst-marge een Goed produkt  te kunnen verkopen doordat wij gebruik maken van een hoge omzet-snelheid. Wij waren dus vóór de komst van het internet ons al bewust dat er steeds meer gekeken word naar Goede kwaliteit voor een Lage prijs ipv een Prachtig bedrijfspand, tientallen mensen personeel en daardoor hoge lasten welke doorberekend dienen te worden aan de consument.

3. Door onder andere onze eigen directe Import van kwalitatief hoogwaardige campers  van veelal Duitse makelij en meestal afkomstig v/d 1 eigenaar is een goede camper vrijwel een zekerheid.

4. Zeer persoonlijk betrokken en altijd bereid om gezamelijk een oplossing te vinden voor een onvoorziene omstandigheid of dit nu vóór of ná de aankoop is.

5. Bij ons is de vriendelijkheid niet verdwenen na het overmaken van de aankoopsom en staan we ook na een aantal jaren nog graag voor iemand klaar om hem/haar te helpen.

6. Uitvoerige uitleg van de werking van de gehele camper bij aflevering

7. Een Scherpe All-Inclusive Prijs en het niet berekenen van enige Afleverings-kosten of addertjes onder het gras word als zeer prettig ervaren.

Al het bovenstaande moet u natuurlijk maar afwachten wanneer u zou besluiten met ons in zee te gaan, maar hieronder zullen wij u proberen uit te leggen hoe het werkt op het moment dat u tot aankoop over mocht gaan en wij voor u een en ander op papier zetten:

Iedere door ons verkochte Camper word pas geleverd aan de klant na:
RDW-Keuring en betaling door ons van de BPM-Invoerrechten ( Indien het een import voertuig betreft)
Onze prijzen zijn dus altijd All-Inclusive álle bijkomende kosten!
Een Keuring door een Bovag Garage wat betreft het Autotechnische als het Huishoudelijke deel en reparatie van alle eventuele gevonden gebreken.
Een Service-Beurt Conform de onderhouds-Boekjes.( indien nodig inclusief Distributie-riem )
6 Maanden Garantie en ná deze 6 maanden altijd rekening houdend met het feit dat de camper bij ons is gekocht dus gewoon faire rekeningen wat betreft reparaties en/of gemonteerde Extras
Proffesioneel Schoonmaken van de binnenzijde en Proffesioneel gepoetst aan de buitenzijde van de camper.
Eventuele Lakschades of gebruikers-sporen in overleg onzichtbaar hersteld.
Het monteren van gewenste Extras tegen zéér scherpe All-Inn prijzen.
Uitvoerige uitleg met betrekking tot de werking van de camper bij aflevering zodat men direct ziet of alles naar behoren werkt.
Zijn er dan helemaal géén nadelen bij het aanschaffen van een gebruikte camper bij Lebo zou u kunnen denken.....
Deze zijn er wel degelijk en wel het volgende:

Wij werken met zéér scherpe All-Inn prijzen, dit houd in dat hierbij géén rekening gehouden word met weg te kunnen geven kortingen, inruil-bonussen of zogenaamde "gratis" extras. ( Wél maken we in overleg altijd een nette prijs inclusief de evt. Extras )
Wanneer men in wilt ruilen is dit géén enkel probleem, het probleem kan hem wel zitten in het feit omdat wij werken zoals hierboven beschreven, en dus Markt-conform in zullen moeten ruilen wat zou kunnen betekenen dat wij een lager bedrag qua inruil hanteren maar dat u toch ónder aan de streep minder zult toebetalen dan elders.

Wanneer men nog minder wilt betalen dan onze toch al scherpe All-Inn prijzen is dit natuurlijk ook altijd mogelijk maar zal dit ten koste gaan van de manier van leveren:  Laat men bijvoorbeeld het schoonmaken/poetsen vervallen gaat de prijs met slechts een paar honderd Euro naar beneden.  Laat men alles zitten en neemt men een camper zó mee voor een zogenoemde "handels-prijs" kan in sommige gevallen de prijs wel met Duizenden Euros zakken hoewel men zich er dan wel terdege van bewust moet zijn dat men op dat moment ook een riscico loopt dat het uiteindelijk misschien tegen kan vallen en wij dan geen geld van u hebben ontvangen om u zoals wij gewend zijn netjes te kunnen helpen.
Maar er is altijd in overleg veel mogelijk en willen we ten alle tijden proberen u een leuk voorstel te doen.

Kijkt u eens op onze eigen website www.lebo.nl wat wij voor u zouden kunnen hebben staan.....

Camperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• december 2019
    CosBus

CosBus

• oktober 2019

In het voorjaar camper gekocht nadat we al diverse keren waren wezen kijken.Altijd vriendelijk te woord gestaan en koffie.Als er iets is wordt het altijd netjes opgelost. Ook over garage Bikker zeer te spreken.

HuMi674

HuMi674

• juni 2019
    Els en Cock

Els en Cock

• december 2018

In 2018 een camper gekocht. Zeer professioneel geholpen, ook meermaals met reparaties welke in garantie vielen. De samenwerking met garage Bikker met Lebo campers is zeer goed te noemen.

Nanuq

Nanuq