Camperconsult B.V.

Dronten, Flevoland, Nederland

Over deze locatie

CamperConsult B.V. biedt eerste klas campers aan van voornamelijk A-merken en alle in uitstekende staat. De campers zijn afkomstig van eerste eigenaar, de historie is bekend en alle documentatie aanwezig. Ook levert CamperConsult nieuwe campers. Door het selecte en diverse aanbod ( verschillende indelingen en merken ) wordt u in staat gesteld een voor u goede keus te maken. Eigenaar Robert Nederhoed kan u door zijn technische kennis en kunde en zijn jarenlange vakantie-ervaring met zowel caravan als camper uitstekend adviseren. Heeft u een keuze kunnen maken en uw droomcamper besteld, dan wordt u bij aflevering ervan uitgebreid geinstrueerd omtrent het gebruik. Alle campers worden met 6 maand volledige garantie of fabrieksgarantie geleverd. Aan- en opbouw van accessoires kan plaats vinden in onze werkplaats. Het onderhoud kan door ons worden verzorgd. Op www.CamperConsult.nl ziet u ons actuele aanbod en kunt u lezen hoe de klanten  de aanschaf van een camper bij CamperConsult hebben ervaren.

Camperverkoop
  • Fazantendreef 16