Camperfixx B.V.

Sint Jacobiparochie, Het Bildt, Friesland, Nederland

Over deze locatie

Stijlvolle en voordelige camper ombouw voor 4 of 5 personen CamperfiXX is gespecialiseerd in camper ombouw van compacte bestelauto's zoals de Opel Vivaro, Renault Trafic, VW T5 en VW T6. Voor deze auto's hebben we een RDW goedgekeurde slaapbank ontwikkeld zodat je comfortabel en veilig met 4 of 5 mensen op vakantie kan gaan. En omdat slaapcomfort heel belangrijk is hebben we een speciale inrichting ontworpen zodat je op een breedte van 140 cm kan slapen. Heel uniek, zelfs voor de verlengde Opel Vivaro/Renault Trafic leveren we een slaaphefdak. Uniek, de Fixxter en Fixxter XXL Op basis van de Toyota Proace, de Peugeot Expert en de Citroën Jumpy, model vanaf 2016, maken we de Fixxter en Fixxter XXL. Deze auto's zijn stiller, zuiniger en betaalbaarder dan bijvoorbeeld de VW T6. De langste uitvoering heeft een opvallend kleine draaicirkel. Wij bieden altijd een paar Fixxters te koop aan, voor actuele voorraad, zie onze website. De camperombouw. zelf, samen of geheel door ons CamperfiXX kan de gehele camper ombouw voor je uitvoeren. We kunnen de ombouw ook samen doen. Wij plaatsen bijvoorbeeld het slaaphefdak en de RDW goedgekeurde slaapbank en jij zet de campermeubels in elkaar en plaatst ze. Het samen bouwen levert een flinke besparing op. En wil je alles zelf doen?         De doe het zelf bouwpakketten van CamperfiXX B.V. maken dat mogelijk. Wij leveren voor veel merken en typen bestelwagens bouwpakketten van camperkasten en camperkeukens. Ook onze slaaphefdaken en onze RDW goedgekeurde slaapbank kan je zelf monteren en zaken als isolatiewol, zonnepanelen en vilt zijn bij ons te bestellen. Daarnaast geven we advies over indeling, isolatie en keuze van bestelauto die je wilt gaan ombouwen.  Bezoek onze showroom Wij maken gebruik van hout, proef dan ook de warme sfeer van onze campers. Ervaar hoe comfortabel het is om niet op 120 cm maar op 140 cm breedte te kunnen slapen. Mail of bel ons voor een afspraak.

CamperaccessoiresCamperbouwerCamperonderhoudCamperverkoop
  • Koudeweg 40