Averesch Campers B.V.

Rijssen, Rijssen-Holten, Overijssel, Nederland

Over deze locatie

Over Averesch Campers   Wij zijn Officieel dealer van Adria en Sunliving wij hebben een grote keus aan  nieuwe modellen in onze showroom staan,ook vind u bijons een ruime voorraad jong gebruikte campers. stuk voor stuk goed onderhouden en voor een eerlijke prijs. Bij Averesch Campers houden we van duidelijkheid. U huurt een camper voor een vaste prijs, zonder bijkomende kosten voor bijvoorbeeld extra kilometers. In deze all-in prijs is bovendien een verzekering opgenomen. En uw eigen auto? Deze kunt u - tijdens uw vakantie - gratis stallen op ons terrein. Accessoires voor uw camper Kwalitatief hoogwaardige accessoires voor uw camper vindt u in onze shop. Van led verlichting tot zonnepanelen. Moeite met installeren? Wij monteren de accessoires graag voor u in onze professionele werkplaats. Onderhoud,wij zijn een bovag gecertificeerd bedrijf en repareren en onderhouden  met orginele fiat onderdelen uw waardevolle bezit. Advies Averesch Campers is een no-nonsense bedrijf dat bekend staat op zijn deskundigheid én service. U kunt dan ook rekenen op een eerlijk en vakkundig advies als het gaat over het huren of kopen van een camper. Zodat u zorgeloos op vakantie kunt. Of u nu met de hele familie of met z’n tweeën reist; bij Averesch Campers vindt u altijd de camper die bij u past! Bron: www.avereschcampers.nl

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop
  • Kalanderstraat 5