Prachtige camperplaatsen, grote plekken en vrij uitzicht, rustig gelegen. Sanitair was schoon, douches wel op grote afstand. In onze ogen niet achterhaald, zagen er prima uit. Klein winkeltje op 409 m, gezellig cafe op terrein zelf. Veel speelmogelijkheden voor kinderen (ver van camperplaatsen).

AndyClijnk

Prachtig domein. Camperplaatsen mooi ruim. Sanitair schoon, maar geen goede afwasplaats en je kunt je afval niet kwijt. Voor de douche moet je een pas kopen. Een beetje vergane glorie.

paulfigee

Prima voor een nacht. 20 euro is even te duur voor wat je krijgt. Ruime plaatsen,dat is wel prettig.

Camping De Groene Linden