• juni 2020

Wij zijn weggezonden op de achterste parking van Bloso en verwezen naar de parking van het zwembad. Daar is er veel lawaai van het verkeer. Eenmalig.

• juni 2020

Kijk uit we zijn weggestuurd op de parking van sport Vlaanderen, is geen overnachtingsmogelijkheden plaats!!

• oktober 2019

gestaan op de achterste parking bij de sporthal. Niet officiële cp maar iets aangenamer dan vooraan bij het zwembad. Wel veel hardrijders op de parking en veel gerij. In de omgeving mooi om te fietsen en wandelen. Frituur op 1km en bakker op 1,5km over het spoor links.

• oktober 2019

• Vorselaarsebaan 54