Geweldige camping met superfijne en warme ontvangst! Alles tip top!

SanneVerachtert

Hele leuke camping niet ver van Herentals met fietsroutes. Lekkere ijsjes in de taverne en sinds vorig jaar ook een zwemvijver om af te koelen op hete dagen. Lieve uitbatersfamilie. Wij komen terug!

Hansenfrans

Hartelijke ontvangst. Heel veel chalets. Zeer weinig Campeer plaatsen. Vervallen toiletruimte met ronduit smerige toiletten. Alleen in het weekend een uitgebreidere kaart in het restaurant. Anders pannenkoeken of patat. Een enigszins norse uitbater. De prijs van €24 is voor deze camping te hoog.

rapidocamper

Hallo Rapidocamper, Geen idee wat er mis is gegaan. Maar onze toiletten zijn 95% van de tijd altijd proper! Wij lopen er zelfs 2 - 3 x per dag langs. Dit is daarom ook de eerste keer dat wij hier een review over krijgen... U kunt ons altijd op dat moment even aanspreken zodat we dit direct kunnen oplossen. Nu kunnen wij u helaas niet meer verder helpen... Jammer om te horen dat u hierdoor een slechte ervaring bij ons hebt.

Geweldige camping met superfijne en warme ontvangst! Alles tip top!

Domein De Schuur