B-S

Beste B-S, Dankjewel voor je bezoek, je steun en je review! De vuilbakjes worden sinds kort niet meer bediend door de gemeente. Met de vele bezoeken van campers iets waar wij vanuit 't Grom dus beter op zullen moeten toezien. Een terechte opmerking om rekening mee te houden, bedankt! Het is inderdaad niet fijn als mensen niet betalen. Vroeger was een overnachting gratis en er zijn heel wat blogs en sites waar die info nog zo gedeeld wordt. Beetje bij beetje proberen we deze sites te vinden en de info te laten aanpassen. Er hangen QR codes aan elke staplaats om de boeking te registreren en te betalen, maar deze zijn misschien niet duidelijk of worden genegeerd. Helaas kunnen we niet altijd controle uitvoeren, vooral in het weekend, en moeten we vertrouwen op de eerlijkheid van de campers. Goed dat je dit signaleert. Het herentoilet bevindt zich in het museum. We zullen deze info nog toevoegen aan het reglement om duidelijker te informeren. Vriendelijke groeten, 't Grom

SjaakB

Dag Sjaak, bedankt voor je review. Het overnachtingstarief van €7 per persoon geeft je gratis toegang tot 't Grom, museum van de groentestreek en de aangrenzende museumtuin, met audiogids. Als campergast op onze museumsite ben je dus ook meteen museumbezoeker. Jammer om te lezen dat het voor jullie geen rustige nacht was. Dit is de eerste keer dat we deze feedback krijgen en zullen dit in de gate houden, moest het om een blijvend geluid gaan. Hopelijk konden jullie toch genieten van de locatie met dit uitzonderlijk mooie nazomerweer. Groetjes, 't Grom

Zeer rustige plek... Maar plots 7€ per nacht? Per persoon? Toch veel daar er geen voorzieningen zijn.

dimirafc

Bedankt voor je review! Hopelijk heb je genoten van je verblijf. Het overnachtingstarief werd inderdaad recent aangepast naar €7 per persoon. Als campergast op onze museumsite ben je namelijk ook meteen museumbezoeker. De boeking geeft je gratis toegang tot 't Grom, het museum van de groentestreek en haar museumtuinen met audiogids. Een ideale gelegenheid om de streek waar je logeert beter te leren kennen.

Parking 't Grom