Café Trappisten

Malle, Antwerpen, Vlaanderen, België

Café Trappisten

Locatie bij Campergastbedrijf - gelegen rechtover de bekende abdij met het wereldbefaamd Trappistenbier - café/restaurant[proeven van Trappist en Tripel en streekeigen gerechten] - shop met abdijproducten (o.a. kazen) - film (12min) over leven van de paters trappisten of het bijwonen van een gebedsdienst - wandeling rond de abdij met QR-codes-informatie - centrum 3km

• Antwerpsesteenweg 487

2390, Malle, België

• oktober 2020

We hebben hier heel rustig gestaan en overnacht op een busparking. Achter op de parking heb je nauwelijks last van de drukke weg. Fijne en fraai wandelgebied bij de trappisten abdij. Idd niet de camperplaats waar je op hoopt ;)

• oktober 2020

niet wat je kan noemen een mooie plaats maar wel rustig. Je mag achteraan op de parking staan en achterwaarts o de plaats is geen probleem. Wij hebben er met 3 mobilhomes overnacht in januari nadat we er lekker gegeten en gedronken hadden.

• september 2020

Dit is een parking voor auto’s met 3 gereserveerde plaatsen voor bussen. De camper achteruit rijden over de stoeprand gaat niet door het struikgewas dat er staat. Wij zijn een andere plaats gaan zoeken.

Johnny-S

Deze locatie heeft 3 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• september 2020

Johnny-S

Deze locatie heeft 3 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Verhard