Voor een bezoek aan Brussel is dit een prima locatie, het metrostation is om de hoek. Uitleg over de metro was goed en je kon ook een stadsplattegrond pakken. Hopelijk slaagt het project en komen er een aantal voorzieningen. Wij hebben nog niet alles gezien en komen zeker terug.

AdriaCoralPlus

Bedankt voor je bericht. We hopen ook dat we slagen in onze plannen om diensten te introduceren en het aantal standplaatsen te vergroten.

Ook wij hebben 4 nachten prettig gestaan. Fijn dat er wel afvalbakken zijn. Ook de stadsinfo waren welkom. Hopelijk lukt het stroom, water en afvoer te verkrijgen. Succes en wij komen zeker nog eens.

Rene-en-Annette

Bedankt voor je bericht. We hopen ook de diensten te kunnen introduceren.

KD78

Dank u voor uw bericht. Ons doel is om gebruikers de best mogelijke service te bieden met het laatste project waaraan we momenteel werken met de lokale en regionale autoriteiten.

Rene-en-Annette

Bedankt voor je bericht. We hopen ook de diensten te kunnen introduceren.

Camp in Brussels