c.p. op p.plaats museum sani zuil defect veel actie door oudere jeugd, geen aanrader

trientsje

Hangplek in dood dorpje. Prima om nachtje te staan voor doorreis. Eet en drinkgelegenheden in de buurt. Waterpunt defect. Stroom niet geprobeerd.

• april 2022

Toen we hier om 16.30 uur aankwamen stonden er auto's met raam open en zo werd er gekletst. Later kwamen er meer auto's en klonk er muziek. Om 18.00 uur vertrok iedereen maar voor hoelang? Wij hebben geen risico genomen en zijn weggegaan.

• april 2022

• Rue Ernest Solvay