Eenvoudige camping, ontvangst niet erg uitnodigend. Voorzieningen prima, stort, buiten de poort bij de camperplaats. Bezoek aan het Chateau is een aanrader.

• mei 2022

tja het sanitair is verouderd maar toen wij er waren schoon er zijn 2 dames en 2 heren douches dat lijkt mij nogal weinig als de camping vol is,er staan veel stacaravans op het terrein waarvan sommige verwaarloosd de wifi is slecht water en elektra op de plaats

• april 2022

Plekken prima, wel aan de prijs. zeker gezien de staat van het sanitair. Schoonmaken is waarschijnlijk niet de hobby van de eigenaar, want het is ronduit vies!

• mei 2022

• april 2022