Perfecte rustige plek

hannesholst

Ruime en rustige cp voor de zelfvoorzienende camperaar. Neem gerust een voorbeeld aan de stad Dilsen stokkem die deze accommodatie ons aanbiedt. De omgeving van de Maasvallei is een genot voor fietsers , wandelaars en natuurliefhebbers. War wil je voor nul euro’s nog meer hebben.

achten

Op zich mooie gratis camperplaatsen zonder voorzieningen. Voldoende ruimte. Betreft 7 plaatsen. Vooral op zondag erg drukke parking.

Perfecte rustige plek

Vlechterij De Wissen