Wel gratis parkeren, maar geen gratis vervoer naar het centrum sinds ca. 2 jaar. Sani is niet zoals moet zijn; geen water om je cassette te spoelen. jimel

jim-Camper

Met een voetbalwedstrijd staat de parkeerplaats en de omgeving helemaal vol met auto's.

Beetje onduidelijk waar je mag staan, bij de borden staat dat je daar 30 minuten mag staan om te lozen. Andere borden met een camper erop hebben we niet gezien. Camper in een vak gezet, geen last van de drukke weg gehad. Wij vonden het een prima plek voor een nacht.

• Alverbergstraat

3500, Hasselt, België