de ijsbaan is er niet meer, dat is nu Beverland. er staat nergens waar je mag staan, maar wij hebben achter gebouw Steengoed Arena gezet. het is een parkeerplaats, maar je staat er rustig en s'nachts is het stil. bij mooi weer kan je ook nog een stoeltje in het gras zetten.

• oktober 2022

s avonds druk van jongeren met auto s s nachts rustig geslapen overdag wilden wij hier blijven staan om te gaan bowlen met de kids maar weggestuurd door de eigenaar van de binnenspeelthuin wij zijn gaan staan aan het cultureel centrum

• oktober 2022

Parking P4 bij Zwembad toegestaan niet meer bij Bever