• mei 2021

verouderde camping, veel lawaai van autosnelweg, loopt een oude bemoeizuchtige man rond die overal commentaar op heeft.

• augustus 2020

Leuke camping - broodjes service super - frietkot ok - cafetaria kompel bier lekker- restaurant leuk terras en lekker eten -

• juli 2020

op zich een fijne camping met prima voorzieningen. eenvoudig maar alles werkt. mooie grote zwemvijver maar ook een enorm storende snelweg 100 meter naast de kampeerplaatsen. wij zijn eerder vertrokken hierdoor. zonde maar geen aanrader

• mei 2021

• augustus 2020