Pliniuspark

Tongeren, Limburg, Vlaanderen, België

Pliniuspark

onbemande camperplaats bij het zwembad - online reserveren mogelijk - aan de rand van Tongeren - automatisch toegangssysteem met nummerplaatherkenning - terrein is gras versterkt met kunststof roosters

• Fonteindreef

3700, Tongeren, België

• januari 2022

De locatie is prima. De stad is op wandelafstand. Fietsroutes en -netwerk vlak bij. Helaas is de slagboom constant nukkig. Gelukkig staat er een telefoonnummer naast de automaat. De vriendelijk man zorgt er voor dat je binnen kan (al duurde dat bij ons toevallig(?) wel een uur).

• december 2021

De locatie op zich is heel goed. Het on-line reservatiesysteem daarentegen ! Wij kregen op het nippertje de laatste vrije plaats te pakken en we hebben er vier dagen gestaan met vier campers. De overige plaatsen waren volgens de website gereserveerd maar bijna niemand kwam opdagen.

• november 2021

wat kan een mens nog meer verlangen. mooie plaatsen. alle voorzieningen zijn aanwezig. de stad is op wandelafstand. ik kom zeker terug

• januari 2022

• december 2021