wij waren voor een nacht 27-02-2024 op deze camping Vriendelijke ontvangst 😄en uit gelegd hoe we via het fietspad in het dorp konden komen . waar we heerlijk gegeten hadden. De prijs is aan de hoge kant maar alles 👍🏻

Bollen-valkeners

ik moet mvr Dehaes tegenspreken, de camping is netjes, water - aan/afvoer en elektriciteit op de plaatsen. Sanitair heel netjes. Ontvangst zeer vriendelijk een mooie plek om enkele wandelingen te starten. Een leuk cafeetje op de camping. Supermarkt vlakbij. Wij komen zeker terug 👍

Florium78LMF

Merci. we hebben nog een aantal maal contact gehad met mevrouw Dehaes. om er achter te komen wat er mis was. heb haar voorstellen gedaan gratis meerdere nachten terug te komen en gratis te komen eten in ons restaurant, ect wilde namelijk echt weten wat er is gebeurd, maar ze was er niet van gediend, tot facebook en google review dreigementen aan toe, wij denken namelijk dat het probleem in hun camper zit/zat, en ze heeft ons email adres geblokkeerd. en daar staan we dan met de 1 ster review. we doen er niet meer aan. maar maak je geen zorgen wij komen er wel. groetjes X

Domaine Chateau de Dieupart, camping