We voelden ons hier niet veilig . Auto’s die voortdurend op en af rijden. Bedreigd worden door de chauffeurs. We zijn uiteindelijk weggegaan. Jammer.

nadinede

Prima plek, veel licht van lantaarnpalen wat beetje veilig gevoel gaf, daar hier ‘s avonds wel wat jongeren auto’s rondrijden en soms ook met keiharde muziek, rokend naast je camper gaan staan. Je kan hier mooi wandelen en grote supermarkt in Eupen.

manonkeeman

Avondlijk streetracen door locale jongeren maakt deze mooie CP wel heel akelig.. Ons zien ze hier niet meer..

• Langesthal

4700, Eupen, België